Klantenservice
Heb je een vraag? Kijk dan bij de veelgestelde vragen voor antwoorden. Hier vind je snel het antwoord op jouw vraag.
Belangrijk over annuleren!
Heb je een parkeerplaats geboekt bij P1, P2, P10 of P Dome (gemeente Amsterdam)?
➡ Annuleren doe je zelf via je account, uiterlijk vóór de dag van het evenement (niet via de mobiele telefoon).
➡ Wij verwerken géén annuleringen per e-mail.
➡ Terugbetalingen zijn NIET mogelijk als je een annulering per e-mail doorgeeft buiten onze openingstijden.
➡ Annuleren doe je zelf via je account, uiterlijk vóór de dag van het evenement (niet via de mobiele telefoon).
➡ Wij verwerken géén annuleringen per e-mail.
➡ Terugbetalingen zijn NIET mogelijk als je een annulering per e-mail doorgeeft buiten onze openingstijden.
Ticket niet ontvangen?
➡ Log in op je account en download je ticket.
➡ Check ook je spamfolder.
➡ Nog steeds geen ticket? Kijk bij de veelgestelde vragen voor meer info.
➡ Check ook je spamfolder.
➡ Nog steeds geen ticket? Kijk bij de veelgestelde vragen voor meer info.
Openingstijden klantenservice:
Maandag t/m donderdag: 09.00 – 16.00 uur
Vrijdag: 09.00 – 12.00 uur
In het weekend zijn we gesloten.
➡ Aangepaste openingstijden vind je hier.
E-mails worden binnen één werkdag beantwoord.
Telefonisch bereikbaar via:
Wij beantwoorden uitsluitend vragen over parkeerlocaties. Voor andere vragen neem contact op met de klantenservice van de Johan Cruijff ArenA, AFAS Live of Ziggo Dome.