Veelgestelde vragen

Ik heb een vraag over de parkeerjaarabonnementen. Waar kan ik terecht?
Klik hier voor de veelgestelde vragen over de jaarabonnementen voor voetbalseizoen 2019/2020. 

Waar moet ik mijn kenteken invullen?
Het kenteken hoeft niet meer ingevuld te worden. Het parkeerticket wordt bij de ingang van de garage gescand. 

Ik heb geboekt voor een parkeerplaats. Is mijn parkeerplaats gegarandeerd?
Indien je een parkeerplaats hebt geboekt en betaald, dan is de parkeerplaats voor jou gereserveerd tot een halfuur na aanvang van het evenement. Wegens drukte is het mogelijk dat je een andere parkeerlocatie toegewezen krijgt door politie of verkeersleiders. Volg op de terugreis de aanwijzingen van de parkeer/verkeersleiders.

Kan ik ook betalen bij het parkeerterrein?
In enkele gevallen is het mogelijk om ook op het parkeerterrein te betalen om te parkeren. Wij adviseren je echter om een parkeerplaats te reserveren, zodat je er zeker van bent dat je kunt parkeren.

Kan ik eerder in of uitrijden dan de aangegeven tijd? 
Nee, dit kan niet. Je kunt je auto uitsluitend parkeren na de aangegeven inrijtijd voor het evenement. Het is niet mogelijk om eerder in te rijden. Indien het evenement langer duurt dan de aangegeven tijd, houden de medewerkers bij de parkeerplaatsen hier wel rekening mee.

Kan ik ook op een ander parkeerterrein parkeren met mijn boeking?
Nee, je kunt uitsluitend parkeren op het parkeerterrein waarvoor je hebt geboekt.


Kan ik mijn auto de hele dag op het parkeerterrein parkeren?
Na afloop van het evenement wordt je verzocht om weer met uw auto naar huis te gaan. Je hebt hierbij ruim de tijd om naar je auto te komen en naar huis te rijden.

Kan ik een invalidenparkeerplaats boeken?
Het is niet mogelijk om via onze website een invalidenparkeerplaats te boeken. Deze parkeerplaatsen worden speciaal aangewezen door de evenement locatie en voor meer informatie verwijzen wij je dan ook naar de website van de betreffende locatie.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten hoe kom ik nu in mijn account?
Je kan via ‘wachtwoord vergeten’ een nieuwe wachtwoord aanmaken.

Moet ik mijn parkeerticket perse uitprinten?
Nee, het is niet verplicht om je parkeerticket uit te printen. Dit raden wij wel aan, zodat de verkeersregelaars zien dat je hebt gereserveerd en je zo zo snel mogelijk naar de juiste parkeerlocatie kunnen sturen. Je parkeerticket tonen via een mobiele drager is dus wel mogelijk.

Ik heb geen boekingsbevestiging/parkeerticket ontvangen. Wat nu? 
Check eerst even je spambox, het gebeurd nog weleens dat de bevestiging hier binnenkomt. Zit hij niet in de spambox? Stuur dan een mail naar support@parkerenarenapoort.nl en we sturen hem je zo snel mogelijk toe.

Kan ik een parkeerplek reserveren buiten de tijden van een evenement?
Nee, dit kan bij ons niet. Wij bieden alleen parkeerplekken aan tijdens evenementen bij de ArenApoort. 

Nog steeds vragen? Neem contact met ons op!